|
|
GaduSonda |
|
Razem z firmami GG Network (dawniej: Gadu-Gadu) oraz Inquiry pracujemy nad nowym projektem badawczym - GaduSonda.
Więcej o projekcie na stronie: GaduSonda.
Nie tworzymy kolejnego instytutu badawczego, lecz chcemy zaoferować instytutom i działom badań rynku
platformę do prowadzenia badań internetowych oraz innego typu badań na użytkownikach komunikatora Gadu-Gadu:
W tym celu tworzona jest platforma software'owa YAC Interview Kit
wspomagająca realizację badań CAWI/CAPI/CASI,
tudzież realizację badań via komunikator Gadu-Gadu (np. wywiady pogłębione czy grupy fokusowe).
Ankiety mogą być realizowane na dowolnych próbach, jednak w ramach projektu GaduSonda
chcemy przede wszystkim, udostępniać instytutom i działom badań rynku
możliwość przeprowadzania badań na internetowym panelu konsumenckim
oraz tworzenia dedykowanych paneli pod różne typy badań lub dla poszczególnych klientów.
Główny panel GaduSondy tworzony jest na bazie ponad 6 milionów użytkowników komunikatora.
Składa się przede wszystkim z osób w wieku 15-35 lat, choć osoby starsze są także reprezentowane.
Dzięki kontaktowi via e-mail, jak również bezpośredniemu kontaktowi via komunikator Gadu-Gadu,
możemy realizować badania bardzo szybko. Dzięki regularnie zbieranym informacjom
o uczestnikach panelu, możemy bardzo dokładnie targetować zaproszenia do badań.
Konkursy oraz program motywacyjny, w których biorą udział uczestnicy panelu,
pozwalają z kolei na osiąganie wysokiego poziomu realizacji (ok. 65%).
Wreszcie, stały kontakt z uczestnikami panelu i kontrola danych gwarantują,
że mamy do czynienia z "prawdziwymi" osobami o zweryfikowanych charakterystykach.
Dzięki połączeniu wszystkich tych cech możemy gwarantować szybką i bezproblemową realizację
nawet skomplikowanych i wielofalowych projektów badawczych
przy zachowaniu rozsądnych poziomów cenowych.
Góra
|
|
|
|